News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Wat voer jij?

Started by Noodle, April 09, 2019, 07:46:00 AM

Previous topic - Next topic

Frans.s

Vandaag mijn nieuw voer binnen gekregen  als de temperatuur van de vijver nog wat omhoog gaat. Ga ik het uitproberen. Nu de vraag heeft iemand ervaring met KONISHI NO1 😊

SjuulD

Dit jaar houd ik het op Bactoplus . Vorig jaar mee gevoerd en Ik ben hier positief over .

Mijn zoektocht naar dainichi voer is inmiddels opgegeven  :'(

Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

bluecoat

Ik gebruik nu een paar jaar Fd supplement en ben erg tevreden, vooral de huid is goed verbeterd

Madinees

Ik voer van april tot november Malamix en in de winter niets. Eigenlijk vooral omdat het weinig verkleuring geeft, de vissen het goed eten en ik er een goed gevoel bij heb (kan het niet beter onderbouwen...)Vorig jaar zomer heb ik het gemengd met een eigen merk van een Koi dealer hier in Made maar dat ga ik niet meer doen. Heb een keer een zak uit een aanbieding daar gekocht maar gaf veel vervuiling. Deze zomer ga ik Malamix mengen met Probites of met Aquamaster.

Heel de koivoer wereld vind ik maar een duistere er zijn zeer veel eigen merken en ik heb vaak een gevoel dat dat juist de 'money makers' van de koidealer zijn. Ingrediƫnten staan er vaak niet op en
laat staan dat er een controlerende instantie is die ook controleert of wat er op staat er ook daadewerkelijk in zit! Daarom ga ik maar voor meningen van anderen af en kies ik voor een merk wat zich bewezen heeft. Aan de andere kant is het daardoor ook weer leuk ;-)

Bartje

Hallo,

ik gebruik de OSW mix van coppens. Ben er zeer over te spreken en de vissen eten het als gekken.
25 m3 met AEM trommel, los bewegend bed (150L). Tower filter met trickle.