News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Sanke Ikarashi kazuto

Started by Perry, March 15, 2019, 20:08:41 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Quote from: WouterC on March 17, 2019, 10:55:21 AM
De body is in die korte tijd in de opgroei dan toch veel beter geworden. Op de eerste foto (van 2016) vind ik de kop goed, maar de bouw toch zeker niet. Zat de vis toen al lang op weinig voer dat je weet?

Ik weet dat het heel goed uitgepakt heeft, maar denk dat veel mensen deze vis voorbij zouden lopen bij de eerste foto.


Zal bij de dealer niet veel gekregen hebben
En dit was aan het eind van het seizoen

Perry

Quote from: Bas42 on March 17, 2019, 13:45:34 PM
Quote from: WouterC on March 17, 2019, 10:55:21 AM
De body is in die korte tijd in de opgroei dan toch veel beter geworden. Op de eerste foto (van 2016) vind ik de kop goed, maar de bouw toch zeker niet. Zat de vis toen al lang op weinig voer dat je weet?

Ik weet dat het heel goed uitgepakt heeft, maar denk dat veel mensen deze vis voorbij zouden lopen bij de eerste foto.
Dat is ook de redden dat deze uiteindelijk in de uitverkoop aangeschaft kon worden. Maar deze vis heft zich idd uittstekend ontwikkeld en een boven gemiddelde groeipotentie tov zijn zusjes en broertjes verwacht ik. Zo kun je je dus aardig vergissen in koi.


Denk dat de prijs er ook mee te maken had

Perry


Perry

Mei 2017

met dank aan Stefan voor de foto

Perry

24maart 2019
70cm
Body is altijd wat minder na de winter maar dat komt weer goed ;)

Bas42

Knappe vis geworden. Nu 4 of 5 jaar oud of zo?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Ik ken de vis niet. 70 cm. is een hele knappe lengte. Wil ze wel in het echt zien met wat extra body. Dan heb je echt een hele goede sanke.

Perry

Quote from: Bas42 on April 03, 2019, 20:20:19 PM
Knappe vis geworden. Nu 4 of 5 jaar oud of zo?



Zoiets ja
Zal eens op het dealer certificaat kijken eerdaags

Perry

Quote from: Croesmaster on April 03, 2019, 22:17:59 PM
Ik ken de vis niet. 70 cm. is een hele knappe lengte. Wil ze wel in het echt zien met wat extra body. Dan heb je echt een hele goede sanke.

Hoop dat die nog wat lengte gaat pakken eigenlijk😉
Dat kijken komt wel goed denk ik

Perry

Inmiddels 74 cm 😃
Zelfs in de winter 1 cm gegroeid 😎
Beni ligt er mooi dik op en sumi klontert steeds meer samen heb ik het idee
Heel blij met deze sanke ☺️

Bas42

Tja, ik moet zeggen ik heb een broertje rond zwemmen die ik destijds als sanke heb gekocht maar alleen een heel klein sumi spotje op zijn rug had. Momenteel helemaal onder de sumi-spotjes en lijkt intussen meer op een showa als een sanke (terwijl ik bij aankoop als nisai nog zei dat als het sumi niet wil doorkomen ik een geode kohaku zou overhouden). Echter heb het idee dat het sumi met het jaar beter wordt. Dus deze Ikarashi's lijken hun tijd nodig te hebben qua ontwikkeling. Maar qua groei is jouw sanke wel fenomenaal.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Het sumi komt idd echt heel langzaam en ben benieuwd waar jet nog heen gaat
Beni word ook ieder jaar iets beter heb ik het idee
Lengte mag ik ook zeker niet klagen en body is na de winter altijd iets minder
Maar dat komt ook wel weer goed

kelvin

Destijds nog bijgestaan en vond het al vreemd dat die nog als "koopje" in de bak zat en nog aan gedacht om die te kopen, maar ik had liever een showa...
Prachtige evolutie heeft die doorgemaakt!

Perry

Bedankt kelvin
Blijkt nu achteraf zeker een koopje te zijn geweest  :D

Perry