News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Sanke Ikarashi kazuto

Started by Perry, March 15, 2019, 20:08:41 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Ikarashi kazuto sanke
49cm female

Foto van nov 2016 dus al wat ouder
Later meer foto's
Kan dit wat worden

WouterC

Je profielfoto verklapt een beetje dat het wel wat kan worden 😋

Perry


Bas42

Foto inmiddels aangepast dan ....  Maar ik ken de vis dus zal me onthouden van commentaar
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Quote from: Bas42 on March 15, 2019, 20:53:51 PM
Foto inmiddels aangepast dan ....  Maar ik ken de vis dus zal me onthouden van commentaar

;)

Noodle

Beni en semi ziet er sterk genoeg uit, met name het sumi.
Shiroji en verdere huidkwaliteit is moeilijk omdat de foto's te slecht zijn.
Body lijkt te wensen over te laten maar dat sterk veranderen als dit aan een voeding achterstand zou liggen.
Kweker is natuurlijk top dus wat dat betreft komt deze sanke vast in orde.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Quote from: Noodle on March 15, 2019, 21:32:19 PM
Beni en semi ziet er sterk genoeg uit, met name het sumi.
Shiroji en verdere huidkwaliteit is moeilijk omdat de foto's te slecht zijn.
Body lijkt te wensen over te laten maar dat sterk veranderen als dit aan een voeding achterstand zou liggen.
Kweker is natuurlijk top dus wat dat betreft komt deze sanke vast in orde.
Lekker lullen als je weet hoe hij er nu bij zwemt  ;)
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Zijn redelijk wat mensen die de sanke wel zullen kennen

Bas42

Tja als j hebt opgelet op de laatste HKS .... Ben met name onder de indruk van de groeipotentie. Heb een sanke uit dezelfde lichting maar die haalt het niet bij deze koi qua groei (en die kwam notabene uit de duurste categorie). Dus chapoo voor de resultaten.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Deze heb ik in de opruiming gekocht voor een prikkie
Denk dat de groei voor een groot gedeelte aan het voer ligt wat ik voer
Ben ook wel benieuwd waar deze gaat stoppen met de groei

Perry

Jan 2017
Vis heeft verwarmd binnen gezeten  in een bak van ongeveer een kub met 3 eenkleurige

Ben helaas geen topfotograaf 😅

Stefan V

Mooie sanke, met mooie diepe kleuren. Al lijkt het na de groeibak binnen wat lichter te zijn geworden?

WouterC

De body is in die korte tijd in de opgroei dan toch veel beter geworden. Op de eerste foto (van 2016) vind ik de kop goed, maar de bouw toch zeker niet. Zat de vis toen al lang op weinig voer dat je weet?

Ik weet dat het heel goed uitgepakt heeft, maar denk dat veel mensen deze vis voorbij zouden lopen bij de eerste foto.

Perry

Quote from: Stefan V on March 17, 2019, 10:38:40 AM
Mooie sanke, met mooie diepe kleuren. Al lijkt het na de groeibak binnen wat lichter te zijn geworden?

Klopt helemaal
Eigenlijk heeft ze iets te lang binnen gezeten
Maar ze kon niet eerder naar buiten ivm de temperatuur

Bas42

Quote from: WouterC on March 17, 2019, 10:55:21 AM
De body is in die korte tijd in de opgroei dan toch veel beter geworden. Op de eerste foto (van 2016) vind ik de kop goed, maar de bouw toch zeker niet. Zat de vis toen al lang op weinig voer dat je weet?

Ik weet dat het heel goed uitgepakt heeft, maar denk dat veel mensen deze vis voorbij zouden lopen bij de eerste foto.
Dat is ook de redden dat deze uiteindelijk in de uitverkoop aangeschaft kon worden. Maar deze vis heft zich idd uittstekend ontwikkeld en een boven gemiddelde groeipotentie tov zijn zusjes en broertjes verwacht ik. Zo kun je je dus aardig vergissen in koi.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter