Matsue godan kohaku van Bram.

Started by Bram, March 14, 2019, 22:58:49 PM

Previous topic - Next topic

Bram

Dit is mijn aankoop van matsue tosai kohaku.
Erg blij mee.
Bram Quirynen

Perry

Daar ben je snel bij geweest toen die online kwam of niet
Mooi patroon

WouterC

Veel mooie matsue visjes, maar deze heeft toch wel wat speciaals. Als je spijt hebt van je aankoop laat het maar weten  ;)

Bram

Dat klopt idd! Was het reisverslag en uploaden van de tosai hele dagen aan het volgen😁.
Bram Quirynen

Noodle

Proficiat met deze echte go-dan, hele mooie.
Hopelijk wil je deze ook blijven updaten en daarmee deelnemen aan de Cup.
Zo ja stuur dan even je naam, tel nummer en mailadres via een pb.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Dit zijn nu vissen die als echte eye-catcher fungeren in de vijver  :y:. Deze vis zal iedereen opvallen als die aan de vijverrand staan. Gaaf visje met een bijzonder en niet alledaags patroon en succes met de opgroei
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Ivo

Apparte koi viel gelijk op tussen de rest 👍🏻

Stefan V

Super visje! Je was me net voor met reserveren van deze vis!  :D

Bram

Dank jullie wel voor de complimenten!
Was er idd erg snel bij en heb geen seconde getwijfeld bij deze koi.gaan jullie keuzes in de vijver of doorgroei bak? Erg benieuwd hoe jullie de koi gaan verder laten ontwikkelen?
Bram Quirynen

Perry

Eerst in de Opgroeibak maar hou het beni in de gaten

Bram

Bij deze mijn update op het forum mijn matsue kohaku. 42cm nu.
Bram Quirynen

Perry

Ik hoop dat je deze nog vaker voorbij gaat laten komen
Vind het heel interessant om te volgen

Bas42

Mooie body-ontwikkeling. De koi is lekker aangekomen. Geen spectaculaire groei maar het blijft een bijzonder en niet alledaags patroon. Deze vis in je vijver zal iedereen opvallen. Succes met de ontwikkeling.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Hallo Bram. Heb je een update voor ons. Zeer benieuwd naar de ontwikkeling. Met name sashi en kiwa. Dat maakt of breekt een vis. Dus laat die foto's maar komen.