News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Albert-jan 10m3

Started by Albert-jan, March 13, 2019, 21:35:41 PM

Previous topic - Next topic

Madinees

Zeker leuk. Ik heb het ook, leuk om beetje mee bezig te zijn!

Freek123


Thnx Perry  :y:

Vijver / filter voorzien van 2 x 500W elementen om de temperatuur overdag iets extra te kunnen opwarmen.


Je blijft er toch mee bezig he  :)
[/quote]

Waar heb je deze vandaan, zijn toch drijfheaters ? Heb zelf een 300W, die is toch net te weinig ondanks overkapping.
10M3 HDPE met pompgevoed 3 kamer filter. Trickle zelfbouw w.a.g

Bas42

Heb hier van de winter een 1 kwh staafheater aangeschaft op 25 kuub water. Erg blij mee en idd icm panelen best te doen. Over een paar jaar is de salderingsregeling verdwenen en dan kan ik het overschot beter in mijn vijver steken toch
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Freek123

 :y: Alleen....in de winter zal je niet veel overschot hebben als de heater  moet werken..
10M3 HDPE met pompgevoed 3 kamer filter. Trickle zelfbouw w.a.g

Albert-jan

Nee zijn geen drijfheaters maar meer voor aquarium of quarantaine gewoon met 2 zuignappen. Merk is osaka heater 500W max versie.

Quote from: Freek123 on March 26, 2021, 20:46:37 PM

Thnx Perry  :y:

Vijver / filter voorzien van 2 x 500W elementen om de temperatuur overdag iets extra te kunnen opwarmen.


Je blijft er toch mee bezig he  :)

Waar heb je deze vandaan, zijn toch drijfheaters ? Heb zelf een 300W, die is toch net te weinig ondanks overkapping.
[/quote]
10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

Voerautomaat aangeschaft om wat constanter te gaan voeren. Gelijk maar even getest  :)
10m3 vijver met 9 koi.