News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Noodles Koi.

Started by Noodle, March 11, 2019, 20:05:21 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Deze wordt inmiddels 6 jaar maar dat mag de pret niet drukken.
Ik hoop er natuurlijk nog wat body en cms bij te krijgen maar als dat niet mocht gebeuren is het nog steeds een plaatje in de vijver.  8)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Rinikoi

Heeft ze een tijd bij de dealer gezeten? De kop en body is niet in verhouding. Denk wel dat het goedkomt als ze goed gevoerd wordt.

Bas42

Als ze idd wat body gaat krijgen is het een aanwinst voor de vijver. Dat shiroij doet bijna pijn aan je ogen. Over een half jaar of zo nog maar eens updaten.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

SjuulD

Quote from: Noodle on April 12, 2019, 19:20:01 PM
Vandaag redelijk onverwacht toch nog een mooie aanvulling voor de vijver gescoord.
Eindelijk een koi die het onmogelijke wit van het meetlint evenaart!  8)
Natuurlijk hoop ik ook dat de body iets toe zal nemen maar dat is zeker geen vereiste.
De kwaliteit van deze koi doet gewoon zeer aan je ogen, heel erg blij mee!

Purachina, Platinum Ogon van Chogurou.
Female van 64 cm

Normaal ben ik niet zo van de platinum Ogon .Deze is wel echt spierwit, erg mooi. Hopelijk blijft deze zo mooi wit.
De kop viel mij ook op deze lijkt een beetje uit verhouding hoe denk je daar zelf over? Is dit deels vertekend door de foto of komt dit misschien goed met extra lengte en body?

Met vriendelijke groet.

Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb