News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

KOINERDING by Kevin Ellis.

Started by Noodle, March 05, 2019, 20:31:34 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

De koibelevenissen van Kevin Ellis, filmpjes die je gewoon gezien moet hebben.  8)

Onderstaand de 3 laatste filmpjes met onder andere de All Japan Koishow van afgelopen februari.
Ga er om te beginnen maar even voor zitten, ruim 4 uur KOI KOI KOI.





KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ron

Oh ... doet hij nog steeds vloggen?
Het zijn zeker leuke filmpjes ! Je ziet ook hoe ze daar in Engeland vijveren en koi om je vingers van af te likken!
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Ron

Steef ... wordt weer eens tijd om de oceaan over te steken !!
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Bas

Heel leuk dat zijn filmpjes weer online staan! Ik hoorde op de show dat zijn kanaal was verwijderd door Vimeo vanwege auteursrechtelijke perikelen rond de mooie muziekjes welke hij altijd gebruikte in zn video's... Beetje kinderachtig maar goed, die artiesten moeten ook eten.  ::)

Top dat ie weer back on track is!  8) :y:
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Noodle

Dit zijn nieuwe en hierin kondigt hij aan te stoppen met de koifilms en alleen nog het sportvissen gaat doen. Alles is inderdaad verwijderd maar t oude spul zal in andere vorm wel weer online komen.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bram 3.0

Quote from: Bas on March 10, 2019, 12:43:10 PM
Heel leuk dat zijn filmpjes weer online staan! Ik hoorde op de show dat zijn kanaal was verwijderd door Vimeo vanwege auteursrechtelijke perikelen rond de mooie muziekjes welke hij altijd gebruikte in zn video's... Beetje kinderachtig maar goed, die artiesten moeten ook eten.  ::)

Top dat ie weer back on track is!  8) :y:
Hoi Bas toevallig ben ik ook een van die auteurs die hun intulectuele eigendom via Buma Stemra laten vertegenwoordigen.Althea W. Is mijn productie naam.Buma Stemra jaagt met computer systemen internet af op gebruik van onder hun contract staande auteurs.
Dit waterdichte systeem zorg ervoor dat veel buitenlandse auteurs zich in ons land laten vertegenwoordigen door advocaten kantoren.
Als we elkaar ontmoeten wil ik je wel vertellen over cases die mijn productie betreffen en demachtvan Buma Stemra.
Gr Bram 3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0

Ruud

Quote from: Ron on March 10, 2019, 12:26:23 PM
Steef ... wordt weer eens tijd om de oceaan over te steken !!

Wordt tijd dat je in september dan eens een keertje echt mee gaat.  8)

En zijn er echt veel mensen die een uur naar die filmpjes gaan zitten kijken? Puur uit belangstelling?

Noodle

Ga maar eens plannen voor 2 nachten..... :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Ron

Dit jaar ook graag naar Engeland maar weekendje lijkt me ook relaxer!
2 nachtjes teken ik ook voor 👍😉
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Ron

Zie ik nu een nieuwe trend in Engeland  ...
een koispeciaalzaak in een tuincentrum?
Op zich wel een leuk idee !
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Ruud

Quote from: Ron on March 12, 2019, 10:56:20 AM
Dit jaar ook graag naar Engeland maar weekendje lijkt me ook relaxer!
2 nachtjes teken ik ook voor 👍😉

Ik zal het eens in onze groep vaste klanten voorstellen.

Bas

Quote from: Noodle on March 10, 2019, 13:51:11 PM
Dit zijn nieuwe en hierin kondigt hij aan te stoppen met de koifilms en alleen nog het sportvissen gaat doen. Alles is inderdaad verwijderd maar t oude spul zal in andere vorm wel weer online komen.

Wel jammer dat hij met de Koinerding stopt! Maar gelukkig is karpuinenvissen ook een hobby van mij dus ik kan zn filmpjes gewoon blijven volgen! Die zijn vaak ook hilarisch om te zien. Het is zo'n handige man langs de waterkant!  :-X
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Bas

Quote from: Bram 3.0 on March 10, 2019, 19:37:06 PM
Quote from: Bas on March 10, 2019, 12:43:10 PM
Heel leuk dat zijn filmpjes weer online staan! Ik hoorde op de show dat zijn kanaal was verwijderd door Vimeo vanwege auteursrechtelijke perikelen rond de mooie muziekjes welke hij altijd gebruikte in zn video's... Beetje kinderachtig maar goed, die artiesten moeten ook eten.  ::)

Top dat ie weer back on track is!  8) :y:
Hoi Bas toevallig ben ik ook een van die auteurs die hun intulectuele eigendom via Buma Stemra laten vertegenwoordigen.Althea W. Is mijn productie naam.Buma Stemra jaagt met computer systemen internet af op gebruik van onder hun contract staande auteurs.
Dit waterdichte systeem zorg ervoor dat veel buitenlandse auteurs zich in ons land laten vertegenwoordigen door advocaten kantoren.
Als we elkaar ontmoeten wil ik je wel vertellen over cases die mijn productie betreffen en demachtvan Buma Stemra.
Gr Bram 3.0

Lijkt me heel interessant om te horen! Ik heb wel eens flink overhoop gelegen met Buma dus ik heb een sterke mening over deze partij. Wat overigens niet wil zeggen dat ik vind dat artiesten niet betaald moeten worden voor hetgeen ze produceren, want het lijkt me logisch dat je gewoon betaald krijgt voor wat je eigendom is. Wij gebruiken voor onze filmpjes meestal de "vrije liedjes".
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Bram 3.0

Hoi Bas,
Als ik een tune maak voor je film ben je de sjaak en moet je betalen maar als je het zelf maak in mijn studio( met wat hulp) No, problem!
Buma Stemra hebben een sterke juridische afdeling en proberen altijd te schikken.Ik ga al 10 jaar niet naar de jaarvergadering omdat ik niet met die mensen gezien wil worden sinds ik in conflict ben met mijn eigen juridische afdeling.
Gr Bram 3.0
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0