News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Marudo sanke tosai

Started by Stefan V, July 20, 2021, 12:04:24 PM

Previous topic - Next topic

Stefan V

Afgelopen periode deze tosai van Marudo aangeschaft. Ik ben zelf erg te spreken over deze vis. De bouw is goed, lange kop, mooi beni en strak patroon. De huidkwaliteit is echt super, hoewel je dat op de foto niet kunt zien helaas.

Variƫteit: Sanke
Leeftijd: tosai
Lengte: 30 cm
Kweker: Marudo
Geslacht: onbekend

Ik vind het erg spannend wat er met het sumi gaat gebeuren, en ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden.
De vis gaat nu voorlopig nog even de opgroei in bij de dealer, hopelijk in het najaar rond de 45-50 cm met behoud van huidkwaliteit.

Bas42

Was toch ook een prijswinnaar op de koishow? begreep dat met name Ans de Leur erg te spreken was over dit visje. Spannend qua ontwikkeling maar wil hem zo van je overnemen  ;)
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Joris Wansing

Zeer mooie Sanke met veel potentie Stefan! Ben inderdaad ook benieuwd wat het sumi gaat doen. Ik neem de vis wel van je over voor niets. Mag je het certificaat en de beker wel houden ;)

Stefan V

tnx heren!
Ja klopt bas, het was inderdaad een prijswinnaar op de koishow noord.
Een mooie Captain cavemen award! De vis had de prijs Junior tategoi gewonnen volgens de jury als die prijs bestond  :P

Perry

Gewoon echt een hele goede vis voor de toekomst
Als het sumi ook nog eens op goede plekken komen is het helemaal kaasje 👌🏻