News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Omosako Shiro

Started by nico1012, March 29, 2021, 15:26:24 PM

Previous topic - Next topic

nico1012

een vriend van me zocht nog een Shiro en was in Aalsmeer en daar zag ik een mooie zwemmen.

Kweker Omosako
leeftijd Tosai
aan de linkerkant zat een beetje rood hier stonden 2 schubben open. Dit is inmiddels verholpen


Fredb


Noodle

Weer een super shiro, mooi om te volgen!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Madinees

Zeker mooi! Ik dacht alleen dat je deze varieteit zo wit mogelijk moet kopen omdat het sumi er later op komt?
Deze vis lijkt al 'af' te zijn? Vind hem/haar wel prachtig.

nico1012

dat dacht ik ook enkel een paar jaar geleden heeft mijn vrouw de shiro die je hieronder kan zien.
deze blijft heel mooi hopelijk nog voor vele jaren


Madinees


Bas42

Geweldig  :y:. Mooi verdeeld sumi patroon en geweldige koptekening. En dat hij goed gewerkt heeft aan zijn body is een understatement ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fisherman John

Prachtige vissen! Wat geef je die vis van het laatste filmpje te eten?

nico1012

probites spring/summer en chlorella afhankelijk van de temperatuur van het water.
Sinds deze zomer ook wat ander voer geprobeerd maar dat heb ik nog te weinig gevoerd om daar een mening over te hebben.


nico1012


Shiro is nu 62 lang en denk dat de groei er wel aardig uit is. Voor ons maakt dat niet we zijn er blij mee.

nico1012


Perry

Zit goed in de lak of niet

nico1012

Reageer op de verkeerde. Deze Omosako was vsn een vriend deze is helaas overleden. De shiro van ogata staat in een ander topic

Madinees

Ik dacht al, als je dat in één jaar tijd voor elkaar hebt gekregen? Topic start toch met jouw visie?

Madinees