KOICAVE Chapter Zeeland.

Started by Noodle, December 16, 2020, 21:11:13 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Chapter Zeeland wordt vertegenwoordigd door de KoiCavers:

Boy Vader en Peter Hoogendoorn.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

ben benieuwd wat voor moois deze zeeuwen gaan doen voor dit chapter

Perry

Hier op het forum niet zo veel geloof ik😝

📣📣boy peter waar zijn jullie 📣📣

nico1012

Perry jij bent ook actief op bijna alle forums. Kunnen niet genoeg van zulke actievelingen hebben.
ook op Koivrienden ben je gelukkig erg actief

Perry

Als ik eerlijk ben kijk ik nooit bij koivrienden wel gedaan
Wel redelijk actief overal 😅

Peter hoogendoorn yese

Ik wil mij even voorstellen.
Mij naam is Peter Hoogendoorn ben 48 jaar, gelukkig getrouwd en heb 2 kids van 19 en 17 jaar oud.
Ik ben samen met mijn vrouw al meer dan 25 jaar aan het vijveren, natuurlijke vijvers met leuke visjes en plantjes. Maar ongeveer 5 jaar geleden kreeg ik de koi-koorts en dat is alleen maar erger geworden.
Het begon met een natuurlijke vijver waar de kois al snel te groot voor werden. Er moest dus een grote koi vijver komen. Dat werd een mooie, niet al te grote vijver van 10 kuub.
Vanaf mei dit jaar ben ik verhuisd naar een huis met een grote tuin en dat betekend dus een grote vijver. Gelukkig staat mijn vrouwtje achter mijn hobby. Mijn vijver is ondertussen klaar en moet alleen nog afgewerkt worden. Het is uiteindelijk een vijver geworden van 8 x 3meter en 40 kuub. Ik heb een profidrum 60 tc filter staan en ben nu nog in de opstartfase.
Hoe ben ik bij de koicave terecht gekomen?
Via via zat ik bij Martijn van Ree  op een koi-avond om gezellig over de hobby te kletsen met medejunks.
Van een leuk vriendenclubje is het uitgegroeid tot een top vereniging.  Ik ben trots om hier deel van uit te maken!

Peter hoogendoorn yese

Quote from: Peter hoogendoorn yese on January 09, 2021, 11:59:02 AM
Ik wil mij even voorstellen.
Mij naam is Peter Hoogendoorn ben 48 jaar, gelukkig getrouwd en heb 2 kids van 19 en 17 jaar oud.
Ik ben samen met mijn vrouw al meer dan 25 jaar aan het vijveren, natuurlijke vijvers met leuke visjes en plantjes. Maar ongeveer 5 jaar geleden kreeg ik de koi-koorts en dat is alleen maar erger geworden.
Het begon met een natuurlijke vijver waar de kois al snel te groot voor werden. Er moest dus een grote koi vijver komen. Dat werd een mooie, niet al te grote vijver van 10 kuub.
Vanaf mei dit jaar ben ik verhuisd naar een huis met een grote tuin en dat betekend dus een grote vijver. Gelukkig staat mijn vrouwtje achter mijn hobby. Mijn vijver is ondertussen klaar en moet alleen nog afgewerkt worden. Het is uiteindelijk een vijver geworden van 8 x 3meter en 40 kuub. Ik heb een profidrum 60 tc filter staan en ben nu nog in de opstartfase.
Hoe ben ik bij de koicave terecht gekomen?
Via via zat ik bij Martijn van Ree  op een koi-avond om gezellig over de hobby te kletsen met medejunks.
Van een leuk vriendenclubje is het uitgegroeid tot een top vereniging.  Ik ben trots om hier deel van uit te maken!

Perry


Bobbykoi

HEY allemaal, heb een vraagje over de locatie van Chapter Zeeland   omdat dit waarschijnlijk dichter bij mij is .

Heb reeds 20 jaar een vijver maar ben gestart sinds vorig jaar met uitsluitend koi dus nog veel leren hé.
Vijver is 15 k en bewoond met 11 koi , filter zelf gemaakt met redelijk resultaat  ORP 300 en waterwaarden die tweemaal per week gemeten worden en tot nu zeer stabiel. En ik leer iedere dag wat bij  :y:
Koicaver  Bobbykoi.
Vijver 16m³ // 9 Tosai 2020 /Kweker Maruhiro & Harasiwa Filter zelf gemaakt .

bulldog

hier nog iemand in zeeland via dit forum Nico leren kennen , ben al wezen kijken

nico1012