News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Yamabuki

Started by Leon77, August 04, 2020, 19:05:45 PM

Previous topic - Next topic

Leon77

Ik ging naar Tjaard om 2 vissen op te halen, en zag in een andere bak deze Yambuki zwemmen. Mooie lichte kleur. Er zaten er nog een paar in, maar die waren al veel donkerder geel. Had er in minn vorige vijver één, maar moest die laten inslapen. Is eind juni de qbak ingegaan.

Jumbo tosai Yamabuki
28cm kweker: Ogata

Perry

Het gele goud
Mooi vooral als je een paar jaar en wat centimeters verder bent

Leon77

De cm's gaan er goed op. Body is beter geworden. Door het binnen zitten merk je wel dat het geel lichter wordt maar dat trekt buiten wel weer bij.

Perry

Hier is een yamabuki een tijdje terug naar buiten gegaan kleurt weer mooi geel nu

Leon77

Ja dat verwacht ik ook. Heb al bij de aankoop zo licht mogelijk gekozen. Verwacht dat die in de vijver een stuk dieper geel gaat worden. Geel mag ook niet ontbreken in de vijver. Erg blij mee.

Leon77

Mooie groei gepakt. Valt wel iets van achteren in en het geel is lichter geworden.

Bas42

Zo die gaat als een speer  :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Als ik al je vissen bekijk heb je na augustus iets goed aangepakt!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Leon77

6nog meer voer 🤣. Heb voor mezelf wel bepaald dat ik volgend jaar de vak op 25 graden ga houden. Mijn thermostaat springt pas aan bij 1 graad verschil