50th All Japan Koi Show 2019

Started by KoiAddicted, March 07, 2019, 10:48:38 AM

Previous topic - Next topic

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas

Voor de komende editie van KOI heb ik, speciaal voor Theo omdat hij tijdens de ALV bij mij aangaf dat hij méér over de buitenlandse shows wilt lezen  :P, een artikeltje geschreven over de All Japan. Buiten het geeikte praatje over de winnaars hebben we (het is een één-tweetje met mijn vriendin Kitty) ook geprobeerd het verhaal een wat andere insteek te geven met een sfeerimpressie, hoe gaat nu het jureren in zn werk en heb ik een persoonlijke top 5 van andere Koi dan de major awards gefilmd voor jullie.

Het filmpje bij het artikel is al vrijgegeven en hiervan plaats ik de link hier onder. De vaste kijkers van ons YouTube-kanaaltje zullen het meeste wel herkennen, maar toch zit er ook hier-en-daar wat nieuwe content tussen!

https://www.youtube.com/watch?v=dcRvewaUQUg&t=99s&fbclid=IwAR1f61ytkT2c3yxskbKVdq2JUQXwhmLuGSXl8jzfBfe2eYWhcr913DD5voE
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.