Mudpond Games 2020 | Tancho van Stefan V

Started by Stefan V, May 11, 2020, 21:48:25 PM

Previous topic - Next topic

Stefan V

Deze mooie tancho heb ik aangekocht voor de mudpond games 2020.

De keuze voor deze vis was eigenlijk heel simpel.
Mooie heldere diep rode stip, strak in het midden op de kop, sterke bouw en grote vinnen, ohja en viel precies binnen mijn budget 8)

Ben heel erg benieuwd hoe deze dame of heer, (nog onbekend, maar wat denken jullie?) het gaat doen deze zomer in de modder. Patroon zal hopelijk niet veel aan veranderen maar hoop op prachtig shiroij en een grove bouw voor de toekomst  :)

https://youtu.be/b7Cs4uQhgCU

Bas42

Leuke vis Stefan. Goede body en idd het hi mooi in balans en tussen de ogen. Vraag bij Tancho is natuurlijk of dit zo zal blijven ... Mooie aankoop. Jammer dat je hem niet mee gaat oogsten in oktober.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Ja mooie Tancho. Gooi het filmpje er ook even op Stefan. Daar komt de koi nog beter over. Ik heb betere filmpjes dan foto's gezien.

Perry


Stefan V


Albert-jan

Mooie Tancho ik ben jaloers. Helaas zijn alle tanchos al vergeven  :'(
10m3 vijver met 9 koi.

Stefan V

Quote from: Albert-jan on May 12, 2020, 18:10:42 PM
Mooie Tancho ik ben jaloers. Helaas zijn alle tanchos al vergeven  :'(

Ben erg blij dat ik er super op tijd bij was inderdaad, de tancho's waren snel verkocht. Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat de kwaliteit van de totale selectie vissen hoog ligt!

Albert-jan

Dat is zeker waar. Vind nr 7 (showa) ook erg mooi maar vind 670e voor ongesext net te gek. Zal je topic niet verder vervuilen, veel plezier met je mooie tancho ben benieuwd naar de updates  :)
10m3 vijver met 9 koi.

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Stefan V


Stefan V

Hier is ze dan!
Afgelopen week uit de mudpond gehaald bij Murujyu Koifarm.
Er zijn deze week hele mooie vissen geoogst van de mudpond games, en ik ben dan ook zeer blij met deze dame.

Gegevens:
varieteit = Tancho Kohaku
Leeftijd = Nisai
Lengte = 51 cm
Geslacht = Female

Sommige hebben haar misschien al voorbij zien komen op facebook, maar ook nu even hier geplaatst om dit topic te vervolgen.
Ik had deze ontwikkeling eerlijk gezegd niet zo verwacht van deze vis. De foto bij aankoop was wat slecht, de video al een stuk beter, maar het blijft altijd lastig.
Ik had gehoopt op een lengte van 45-48 cm en dat de stip er nog op zou zitten. Met deze resultaten nu ben ik dan ook zeer content.
De bouw vind ik zelf fenomenaal!


Stefan V


Bas42

Heerlijke body, mooie groei en kleubehoud. Mooi resultaat en geweldige aanwinst voor je nieuwe vijver.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry


Maurice71

ook een hele goede ontwikkeling door gemaakt deze koi, vooral de body vind ik indrukwekkend, denk dat er nog veel rek zit in deze koi.