News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Perry zijn koi

Started by Perry, March 14, 2019, 00:13:41 AM

Previous topic - Next topic

Perry

Is al te lui om zelf naar korrels te happen ze wacht liever tot ik ze erin laat vallen  :D

nico1012

Vond de showa die je verkocht hebt ook erg mooi. Waarom heb je deze verkocht als ik het mag vragen.

Perry

Vijver is niet zo groot en wil omhoog met de kwaliteit

nico1012

als deze dan al weg moeten dan gaat dat wel lukken met omhoog met de kwaliteit

Noodle

Quote from: nico1012 on March 29, 2019, 11:06:55 AM
als deze dan al weg moeten dan gaat dat wel lukken met omhoog met de kwaliteit

of zijn koioog gaat achteruit....  :-\
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Dan zullen we op de volgende vissen moeten wachten >:(

Bas42

Quote from: Noodle on March 29, 2019, 11:28:13 AM
Quote from: nico1012 on March 29, 2019, 11:06:55 AM
als deze dan al weg moeten dan gaat dat wel lukken met omhoog met de kwaliteit

of zijn koioog gaat achteruit....  :-\
ha ha dat zou zo maar kunnen .... Maar kritisch is hij wel (behalve naar zichzelf  ;))
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Dit duo zwemt nog bij kees in de opgroei
Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen  ::)

Wim

Ik zou ze beide niet willen.
De linker heeft dat zwart op de neus.
De rechter lijkt een stuk van zijn borstvin te missen.
Maarja ze worden niet voor niets soms toverballen genoemd.

Succes met je keuze. :)
Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Perry

Heb van kees begrepen dat de vin er een stuk beter uit ziet
Zit nu een karperpok op

Beide zitten ze nog volop in ontwikkeling

Wim

Koi met karperpokken laat ik zowiezo niet hier in de vijver. Ik heb het idee dat pokken er in de vijver voor zorgen dat de groei ernstig geremd wordt.
(zie een apart topic wat ik erover begonnen ben) Vorig jaar een showa gekocht met een heel klein pokje op de staartvin. Was bijna niet te zien en nu zit de hele voorkant eronder. Vind het jammer hoe sommige koi er uit zien met die ka uu tee pokken.
Maar misschien dat een koi die langer in opgroei zit, er makkelijker (sneller) overheen groeit.
Koivijver 18 kuub. Filter: Befil Trommelfilter 2.0 profi., bew. bed (510 L), met ingebouwde dompel uv 42watt. retour (22 kuub per uur) via airlift.

Perry

Kan zijn dat ze ee q-bak in gaan tot de nieuwe bewoners er zijn
Daarna de vijver in denk ik omdat er dadelijk niet veel over blijft als alles wat verkocht is opgehaald is

Bas42

Zijn idd toverballen. Kan nog weleens verrassen. Wat is er met de borstvinnen gebeurt Perry?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Zit een flinke karperpok op
Maar kees zei pas dat die bijna of helemaal weg is

Bas42

Maar is de van aangetast zoals Wim suggereert en op de foto lijkt dat ook het geval ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter