Red Label Koichallenge, Polleke 2.1

Started by Noodle, October 21, 2019, 12:44:04 PM

Previous topic - Next topic

Naar welke eenkleurige Koichallenge koi gaat je voorkeur uit?

Chagoi.
Karashigoi.
Mukashi ogon.
Yamabuki ogon.
Purachina, platinum ogon.
Kabuto ogon.
Kigoi.
Benigoi.
Midorigoi.
Shiro Matsuba en de metallic gin Matsuba.
Aka Matsuba en de metallic kin Matsuba.
Ki Matsuba en de metallic (gele) kin Matsuba.
Een van bovenstaande in ginrin, licht toe in een reactie.

Noodle

Graag horen we waar jullie eenkleurige voorkeur naar uit gaat.
Een onderbouwing in een reactie hieronder is erg fijn.
Vanzelfsprekend zullen we met deze uitslag waar mogelijk rekening gaan houden in Japan.  :-*
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

Aka Matsuba. (of Shiro) Gewoon omdat het een mooie vis is met mooi patroon. Helemaal 1 kleurig heb ik al genoeg in de vijver.

Albert-jan

Heb van de 9 koi al 3 éénkleurig. Voor mij niet erg interessant deze challenge.
10m3 vijver met 9 koi.

Budeltje

Een karashi omdat ik die nog geen heb. Ik zou wel een wagoi willen en geen doitsu.
Een kin matsuba zou ik ook prachtig vinden. Heb wel een aka als probeersel, maar de kin vind ik toch nog een stuk mooier.

Perry

Maakt me niet zo veel uit als ze maar verrekte goed zijn 8)

SjuulD

Met een yamabuki of benigoi heb ik wellicht interesse.

Ik zou het leuk vinden als er toch een beetje een fel kleurtje in een opgroei project zou zitten. Daarnaast heb ik een zeer mooie yamabuki gehad die een opvolger verdiend  :D.

Ik weet niet wat de vissen in voorgaande edities hebben gekost maar zal de prijs van de vissen vergelijkbaar zijn of hangt dit af van de variëteit ?

Mvg
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

SjuulD

Quote from: SjuulD on October 22, 2019, 00:52:52 AM
Ik weet niet wat de vissen in voorgaande edities hebben gekost maar zal de prijs van de vissen vergelijkbaar zijn of hangt dit af van de variëteit ?

Mvg

Ah misschien moet ik voortaan eerst het reglement lezen  :-X .. het is me duidelijk  :y:
Vijver ongeveer 24m3  Ub-100 , ultrasieve , Auga 30.000

6 bewoners.

Pat

Ik heb de Mukashi-Benigoi aangeklikt de reden dat ik deze nog niet heb.
Wat betreft Chagoi die ik ook aangeklikt heb zou ik graag de lichtste kleur een optie op willen geven. Heb al 2 olijfgroene in mijn bezit waarvan ik er 1 volgend jaar weg wil doen.

Mvg,

Pat

Croesmaster

Een Yamabuki of Kigoi omdat mijn Yamabuki helaas is gaan hemelen een paar weken geleden... :'(