News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Showa hirasawa

Started by Wendy1987, September 12, 2019, 21:16:33 PM

Previous topic - Next topic

Wendy1987

Het lijkt me toch wel leuk om te horen wat jullie van 1 van mijn showa's vinden. Eigenlijk op zoek naar een mooie doitsu variant, maar mijn vriendin wou graag een metallic wit visje (aldus haar, het is een gin matsuba geworden) en daar zwom deze ook rond. Die is dus ook meegegaan. En we zien t wel. Volgend jaar moet die denk weer plaats maken gezien mijn vijvertje voor nieuwe kleine aanwas maar nu lekker genieten!

Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Noodle

Hoi, leuke showa met op dit moment een mooie verdeling van het sumi dat lekker zwart is.
Hoe klein is deze?
Wellicht is het beter om deze koi te verplaatsen naar koiontwikkeling, tenminste als je in de toekomst nog wat foto's van de vis gaat maken.
Als je deze verplaatst wilt hebben kan ik dat voor je doen.

Aangezien de vis nog klein is en we het met deze enkele foto moeten doen is het beoordelen van de bouw erg lastig.
Het beni moet nog wat bijtrekken maar dat zal de leeftijd dadelijk ook verbeteren.

Succes  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Wendy1987

Nu 27cm. Verplaatsen is wel goed! Maak ik volgend jaar weer een update ervan!
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Perry

Prima kop
Beetje inval bij de staart
Patroon is persoonlijk maar trekt me niet zo

Wendy1987

Toch even een laatste update,  vis gaat waarschijnlijk zondag mijn vijver verlaten. Plaats maken voor nieuwe aanwas.
Is leuk aan t groeien en kleuren toch wel mooi ook!
Nu opzoek naar deze in doitsu en klein. Leuke sport.  :D
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!