Vijver van Wendy!

Started by Wendy1987, June 13, 2019, 22:36:30 PM

Previous topic - Next topic

Wendy1987

Hierbij een paar van mijn koi..
Erg trots op. Kleine vijver in de tuin zelf gemaakt en laatst een mooi biotec filter aangesloten.
Ik laat de visjes opgroeien en indien ze te groot worden gaan ze naar vrienden of mijn ouders.
Ik ben in ieder geval trots :D
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Bas42

Dat zijn idd leuke visjes. Ik vind het zelf ook een aanvulling op de hobby om in een q-bak kleine visjes te laten groeien. Veel plezier en niet vergeten om over een paar maanden weer een update te plaatsen. Leuk om te kijken hoe de vissen uitgroeien.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Ziet er allemaal gezond uit  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Wendy1987

Dank jullie! Zal zeker hier eens updaten hoe ze groeien! :) heerlijke hobby iig!!
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Rinikoi

Leuke vissen! Pas maar op dat je niet de kriebels krijgt om met de tijd een grotere vijver te bouwen. Het is een verslavende hobby😅

Bas42

En wij zijn dol op foto's van vijvers  ;)
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Mooi om te horen dat je trots bent op je vissen. Een ding is dan zeker duidelijk > je hebt de juiste keuze gemaakt.

Wendy1987

Ja zeker nog steeds blij mee! Binnenkort de tuin aanpakken en dan mooi putje erbij maken zodat ik vuil water snel weg heb!
Met deze temperatuur zijn ze ook heerlijk actief. Schooien om eten alsof hun leven er van af hangt en ze niet 5 min daarvoor al gehad hebben :p
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Wendy1987

Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Wendy1987

Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Wendy1987

En de rest.

Groeit goed, heerlijk om naar te kijken!
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!

Perry

 :y: mooi door laten groeien

Noodle

Mooie visjes Wendy.
Volgens mij bij jij goed met fotograferen bezig :)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Wendy1987

Ja ik maak graag foto's. Van de visjes is dat weer een nieuwe uitdaging dus altijd leuk! Zondag even kijken of die mee gaat of niet naar arcen! Is leuk, maar als ik veel koop niet handig haha  8)
Kleine hobby koi houdster vol passie voor de vis!