Matsue Inazuma Kohaku van Stefan S.

Started by Noodle, March 04, 2019, 19:46:44 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Nou dan ook maar even de echte concurrent voorstellen omdat Theo toch wat te hoog van de koitoren blaast.
Ik vind het allemaal nog wat voorbarig omdat ook deze op dit moment slechts een optie is.

Aan deze tosai kan ik eigenlijk geen minpunten vinden, had de bouw iets langgerekter gekund?
Een superbouw met een mooie zware kop, monstertje gaat dit worden.
Ik snap dat het patroon smaakgevoelig is maar voor mij heeft dat deze over de streep getrokken, aaneengesloten inazuma!
Mocht deze het worden vrijdag dan ligt de naam al klaar! ;)

Ook hierbij het commentaar van Tjaard:

Variëteit: Kohaku
Kweker: Iitsuka : Matsue Koifarm
Bloedlijn vrouwelijk ouderdier: Dainichi
bloedlijn mannelijk ouderdier: Sensuke Matsue
leeftijd: Tosai. geboren mei-juli 2018
Kwaliteit: HQ+ met certificaat Matsue
Geslacht: NB grote kans op vrouw (door Matsue nog niet gesekst en ik heb alleen de koi die er vrouwelijk uitzagen geselecteerd)
Lengte: ca 25-30 cm
ID: J047
Omschrijving: kohaku met speels inazuma patroon. Daarnaast beschikt deze koi over goed shiroji een mooie witte huid en goed beni en brede bouw. Deze koi krijgt een normale lengte.

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Theokoi1962

Ik geef toe...een echte concurrent. Wil je er nog vanaf :P
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Stefan V

Ik vind dit echt een top visje! Super patroon!
8)

Ron

Idd een leuk visje Steef! Benieuwd naar de verdere ontwikkeling.
14 m³ vijver / blue eco 240 / Do-It combi 30 trommelfilter
1,8 m³ QB / Red Label ANP 6500 / MKF / Sansai mini trickel

Croesmaster

Topper in spe.  Goede bouw, mooi speels patroon en het shiroji doet pijn aan de ogen, over het beni maar te zwijgen. Goede keuze. Mocht je haar niet willen... dan hoor ik het graag.  :y:

Noodle

Selectiefilmpje toegevoegd aan de startpost.
Ondanks de nog geringe lengte ben ik erg blij met deze aankoop.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

We gaan het zien Stefan. Bij de shiro's hebben kleinere vissen ook uitstekend de achterstand in kunnen lopen. Dus vooralsnog voor mij geen achterstand maar eerder een uitdaging.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Goede vis maar patroon is niet mijn smaak  :-\

kelvin

aha jij hebt deze! die zag ik online en vond ik zeker een van de betere, zo niet de beste

nico1012


Noodle

Gisteren is dit monster naar zijn nieuwe onderkomen verhuisd.
lengte afgeklokt op maar liefst 27 hele centimeters, GAME ON!

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Mario

Prachtig visje , mooie bouw en kop , patroon vind ik super . 😘

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Mooie ontwikkeling van de body  :y:. Blijft een mooi patron.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter