Opgroeibak project

Started by Perry, March 01, 2019, 22:43:14 PM

Previous topic - Next topic

Perry

Kijk dat is al mooi

De Trickle kon over gezet worden
Dan alleen de trommel nog

Croesmaster

Met dit klote weer heb je morgen in elk geval wat te doen Perry.  ;)

Als het weer het toelaat ga ik morgen tuinverlichting aanbrengen. Ook rond de vijver. Maar ben bang dat we het een week moeten uitstellen. Stroom en water gaat niet samen heb ik me laten vertellen.
:o

Perry

Ga morgen ruimte maken in het schuurtje💪🏻

Ben ook al druk bezig met bewoners ervoor maar dat valt me tot nu toe tegen
Maar dat gaat me lukken

Croesmaster

De groene/bruine rakkers waarover je het vorige week had?

Perry


Croesmaster

Moet zeker goed komen denk ik. Ik heb er een paar zwemmen. Eentje waarvan ik denk dat het een hele grote (lange) gaat worden. De body blijft achter maar dat was vooraf al wel te verwachten. We gaan het zien. Ik ben in blije afwachting.  8)

Bas42

Henry afh. Van vloedlijnen e.d. Zijn er koi. Die. De eerste jaren werken aan lengte en dan pas aan body. Dus soms is geduld ook een schone zaak en heeft een koi echt een paar jaar nodig om in volle wasdom te komen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster

Laten we het hopen Bas. Stefan zei meteen al dat deze gezien de bouw en lange kieuwdeksels wel eens erg groot kon worden. Het netpatroon zit er goed op. Dit jaar richting 80 cm hoop ik.

Bas42

Kijk dat zijn serieuze koi. 80 cm gaat de geode kant op en nog zeker niet uitgegroeid ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Quote from: Croesmaster on March 16, 2019, 15:58:43 PM
Laten we het hopen Bas. Stefan zei meteen al dat deze gezien de bouw en lange kieuwdeksels wel eens erg groot kon worden. Het netpatroon zit er goed op. Dit jaar richting 80 cm hoop ik.

Ruik ik nu hier een mooi nieuw topic 😜

Perry

Plaats gemaakt en mijn tempex staat klaar voor de bak te isoleren

Bas42

Wordt een serieuze bak Perry. Succes met de verdere voorbereiding. Las ergens dat de bak bij Coweko als leeg zou zijn ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Ja klopt
Maar de Trickel en trommel komen er ook vandaan dus daar moet ik nog op wachten
Maar als ik de bak vast heb kan ik vooruit

Bas42

Ja idd ook een mooie filter combinatie ... trommel + trickle. Perfect voor een binnenbak.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V

Word een super bak zo te horen! 👍
Jammer dat ik er geen plek voor heb :o