EUREGIO KOISHOW 2019, wie wil er VRIJKAARTEN?

Started by Noodle, April 17, 2019, 13:39:06 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Als KoiCave steunen we de Euregio Koishow in Oldenzaal op 25 & 26 mei.
De organisatie van de show heeft voor bezoekers van dit forum een aantal vrijkaarten ter beschikking gesteld.

Kans maken?
Vertel in een reactie waarom je naar de show wilt, met wie en waarom 1 of 2 vrijkaarten bij jou op het goede adres zijn.
Het toevoegen van foto's kan helpen. :)

SUCCES!

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry

Goed excuus als ik een kaartje win om te gaan
Thuisfront is het er nog niet zo mee eens ivm een verjaardag dat weekeind

Croesmaster

Ik zou graag 2 vrijkaarten winnen zodat ik weer een mooi ritje voor de boeg heb samen met mijn Koivriend uit Rosmalen.
We maken daar een jaarlijks uitje van en die 2 vrijkaartje zijn een mooie start van een mooie dag koi kijken op een van de leukste en vooral gezelligste shows hier in Nederland.  :-*

Bas42

Quote from: Croesmaster on April 17, 2019, 23:20:22 PM
Ik zou graag 2 vrijkaarten winnen zodat ik weer een mooi ritje voor de boeg heb samen met mijn Koivriend uit Rosmalen.
We maken daar een jaarlijks uitje van en die 2 vrijkaartje zijn een mooie start van een mooie dag koi kijken op een van de leukste en vooral gezelligste shows hier in Nederland.  :-*
Ja naar zoveel mooie woorden heb ik daar niet zoveel aan toe te voegen. Het zijn niet alleen die mooie momenten op de show zelf maar ook de weg heen en terug zijn werkelijk onvergetelijk. En dat kan allemaal mogelijk worden gemaakt door twee eenvoudige vrij-kaarten. Wat een rijkdom  ;) :y:
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

Best vreemd dat niet meer mensen vrijkaarten willen... ::)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

Geef ze dan maar aan mij 8)

Ik denk dat Forum=ers best wel vrijkaarten willen, maar niet weten of ze wel tijd hebben om te gaan dat weekend. Daarom reageren ze niet omdat ze het dan liever aan een ander gunnen, die wel al weet dat ie heen gaat.

Fredb

Ik wil ze heel graag! Zo'n show is een toplocatie waar ik mijn koivrienden kan ontmoeten! Ook zijn er veel stands waar ik veel informatie kan opdoen. Belangrijker is natuurlijk de vissen van topkwaliteit die ik daar kan bewonderen. En een frietkraam 

Theokoi1962

Ik was ook een beetje bescheiden - om andere cavers de kans te geven - maar bij deze GRAAG
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Bas42

Wel opletten Stefan dat je de
Kaarten weg geeft voor de show  ;). Henry en ondergetekende verkneukelen ons al op het extra biertje wat we kunnen pakken als we budget overhouden door deze vrij kaarten .....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Alie

 8)
Ik had het ook gelezen en had dezelfde gedachte als Theo.
Maar bij deze wil ik graag meedoen.
Tot nu toe zijn we alle jaren geweest en ervaren deze show als de leukste.
Mooie vissen en een fijne sfeer.
Een locatie om veel koikenissen weer te treffen.

Croesmaster

Please please please Bas en Ik willen heel graag naar Oldenzaal voor gratis.  8)

De kaarten zijn dan zeker goed besteed.  Please we willen ze heeeeeeellllll graag.

Noodle

Quote from: Croesmaster on May 08, 2019, 13:04:49 PM
Please please please Bas en Ik willen heel graag naar Oldenzaal voor gratis.  8)

De kaarten zijn dan zeker goed besteed.  Please we willen ze heeeeeeellllll graag.

Dat zal makkelijk lukken als er verder niemand interesse heeft.
Tenminste als je niet teveel gaat zeuren....  ;D
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Theokoi1962

Had ik al gezegd dat ik vrijkaarten wil? Oh ja...echt waar? ;)
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Perry


Theokoi1962

Kijk dan wortie ineens wakker hè? Ja jonger helemaal gratieeeessssss
vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400