25 en 26 Mei Euregio Koi show 2019

Started by Showa, March 13, 2019, 20:19:49 PM

Previous topic - Next topic

MarcoZ

Prachtige koi vorig jaar op de EKS. Hoop dit jaar zeker er weer te zijn.
Ken je ook de website www.koi-academy.nl  al? Daar vind je onze cursussen!

nico1012

Hier wil ik dit jaar toch echt wel naartoe. Vorig jaar deden er super mooie vissen mee.
Mei is alleen een hele drukke maand en wil er toch het liefste met naartoe met mijn gezin.

Bas

Ik ben er ook zeker weer bij!
Vrijdag benchen en zaterdag en zondag fotografie voor de club en filmpjes schieten voor KoiAddicted! De Euregio is voor mij de show die ik absoluut niet wil missen... gemoedelijkheid, gezelligheid, geweldige Koi staan hoog in het vaandel bij Koiclub Nederland!
Wat ik wel vurig hoop is dat er deze editie meer bezoekers naar de show komen. Als ik zie hoeveel werk de mannen en vrouwen van Koiclub Nederland er van maken om een kwalitatief zeer goede show neer te zetten en dit dan vergelijk met de mensenmassa die elk jaar de reis naar Arcen maakt voor de HKS... Ja, dat verdient meer bezoekers!

Klinkt als een promopraatje....... en dat is het ook gewoon!  ;)
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Bas42

Niks mis mee Bas. Oldenzaal verdient idd een mooi podium, zeker als we de kwaliteit van de vissen van vorig jaar bekijken. Ik hoop dat dat dit jaar ook weer het geval mag zijn ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Quote from: Bas on March 27, 2019, 08:15:13 AM
Ik ben er ook zeker weer bij!
Vrijdag benchen en zaterdag en zondag fotografie voor de club en filmpjes schieten voor KoiAddicted! De Euregio is voor mij de show die ik absoluut niet wil missen... gemoedelijkheid, gezelligheid, geweldige Koi staan hoog in het vaandel bij Koiclub Nederland!
Wat ik wel vurig hoop is dat er deze editie meer bezoekers naar de show komen. Als ik zie hoeveel werk de mannen en vrouwen van Koiclub Nederland er van maken om een kwalitatief zeer goede show neer te zetten en dit dan vergelijk met de mensenmassa die elk jaar de reis naar Arcen maakt voor de HKS... Ja, dat verdient meer bezoekers!

Klinkt als een promopraatje....... en dat is het ook gewoon!  ;)


Bas zou jij voor mij een goede foto kunnen maken van een vis van mij?
Dan kan ik die insturen naar koi idol

Bas

Ik moet alle majors op de foto zetten, daar zal je vis wel tussen zitten toch?  ;)
Nee prima hoor, herinner me er wèl even aan, want die weekendjes zijn doorgaans een beetje hectisch voor mij dus dan vergeet ik nog wel ns iets..  :y:
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Bas

Quote from: Bas42 on March 28, 2019, 19:41:02 PM
Niks mis mee Bas. Oldenzaal verdient idd een mooi podium, zeker als we de kwaliteit van de vissen van vorig jaar bekijken. Ik hoop dat dat dit jaar ook weer het geval mag zijn ....

Vind ik ook! Als ik zo'n beetje in de wandelgangen hoor wat er allemaal gaat meespelen deze editie komt het wel goed en moet je voor het beste speelveld op Koishows in Europa ook dit jaar weer in Oldenzaal zijn...  :y:
Vijver 50m3 met Profidrum 65/40 trommelfilter, 2x Bakkishower, Profidrum BWB, 2x BlueEco 320. Quarantaine 2,5m3 met EA Pondsieve, Bakkishower, DMVario 20m3.

Perry

Quote from: Bas on March 29, 2019, 07:54:06 AM
Ik moet alle majors op de foto zetten, daar zal je vis wel tussen zitten toch?  ;)
Nee prima hoor, herinner me er wèl even aan, want die weekendjes zijn doorgaans een beetje hectisch voor mij dus dan vergeet ik nog wel ns iets..  :y:

Top bas
Herinner je er tegen die tijd nog wel aan  ;)
Ga er niet vanuit dat die een major pakt ;D

Showa

Vooruitzichten zijn er wel dat er dit jaar misschien nog wel betere koi zwemmen dan vorig jaar 😉
En als aangegeven hopen we dit jaar op meer bezoekers.

Gr

Patrick

Croesmaster

Quote from: Bas42 on March 14, 2019, 08:27:50 AM
Ik heb het wel in de planning. Staat al bijna een jaar in mijn agenda. Nu nog even afstemmen met mijn carpoolmaatje maar die heft het erg druk met zijn vriendinnetje geloof ik  ;)

Er zijn dingen die voor het vriendinnetje gaan...  ;) . Oldenzaal staat wel in mijn agenda. Als jaarlijks uitje.  8)

Theokoi1962

vijver + filters 90 kuub, Red Label 50/55 combi, AEM 35 trommel, Red Label 2 kamer filter (matten/bwb), bwb 3500 liter, Aquaforte luchtpomp 100/2  60/4, 1 XBlue-Eco 500 met flowchamp kop, 1 X Air Aqua Flowfriend Pro,   1 X Blue Eco 320, bakki-shower/2, eiwitafschuimer Ratz Berlin 400

Bas42

Quote from: Croesmaster on April 17, 2019, 23:24:14 PM
Quote from: Bas42 on March 14, 2019, 08:27:50 AM
Ik heb het wel in de planning. Staat al bijna een jaar in mijn agenda. Nu nog even afstemmen met mijn carpoolmaatje maar die heft het erg druk met zijn vriendinnetje geloof ik  ;)

Er zijn dingen die voor het vriendinnetje gaan...  ;) . Oldenzaal staat wel in mijn agenda. Als jaarlijks uitje.  8)
Kijk Henry now we are talking  :y: :D
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Croesmaster



Bram 3.0

#29
Ze zoeken elkaar wel op die Koicavers‼️


Edit Noodle: foto gedraaid.
25m3,trommelfilter,bleu eco 320,UVC ozonater,3 kamer filter,1kamer bewegend bed.Div. NVN cursussen,koi university 2015, 3 draads pacemaker vandaar Bram 3.0