KOICAVE, MUDPOND GAMES 2020

Started by Noodle, April 24, 2020, 18:22:47 PM

Previous topic - Next topic

Perry


Noodle

Zover ik weet zijn alle koi inmiddels in Aalsmeer.
Als ze daar uit quarantaine komen zul je bericht krijgen neem ik aan.
Je kunt natuurlijk ook eerder gaan kijken, dat doe ik zaterdag ook  8)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Albert-jan

Helemaal goed ik wacht het even af om te gaan kijken. Komt er nog een speciale mudpond dag ofzo?
10m3 vijver met 9 koi.

Noodle

Quote from: Albert-jan on December 03, 2020, 20:01:23 PM
Helemaal goed ik wacht het even af om te gaan kijken. Komt er nog een speciale mudpond dag ofzo?

We kunnen nog steeds niets doen met groepen helaas....
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Volgende week met Stefan vd Voort eens gaan kijken. Wil mijn mudpound kohaku nu ook wel live zien zwemmen ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Albert-jan

Enig idee tot wanneer ze daar kosteloos mogen blijven zwemmen? Heb het al gevraagd via de email maar kriig geen reactie helaas, maar misschien dat iemand van jullie het weet die daar vaker komt?
10m3 vijver met 9 koi.

Perry

Geloof tot de temperatuur het toe laat

Perry

Tot begin april . Of we moeten een Elfstedentocht in feb hebben , dan wordt het later .


Dat is Stefan zijn antwoord 😉

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Rob en tara koi

Quote from: Albert-jan on December 02, 2020, 19:50:14 PM
Wanneer weten we of onze koi in NL is? Krijgen we hier een email/update van?
Verschiet er niet van als die al in nl zijn mijn azukari bij arts en ants is ook al in nl zonder mede weten .
Is voor mij ook de laatste keer dat ik met die firma mee gedaan heb

Madinees

Quote from: Rob en tara koi on January 02, 2021, 08:58:55 AM
Quote from: Albert-jan on December 02, 2020, 19:50:14 PM
Wanneer weten we of onze koi in NL is? Krijgen we hier een email/update van?
Verschiet er niet van als die al in nl zijn mijn azukari bij arts en ants is ook al in nl zonder mede weten .
Is voor mij ook de laatste keer dat ik met die firma mee gedaan heb

Als ik zie hoeveel mensen er meegedaan hebben dan kan ik me voorstellen dat ze wat achterlopen met communiceren.
Volgens mij runnen ze die zaak met zijn tweeën? Snap dat je het vervelend vindt maar kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk voor ze is.

Rob en tara koi

Quote from: Madinees on January 02, 2021, 10:07:13 AM
Quote from: Rob en tara koi on January 02, 2021, 08:58:55 AM
Quote from: Albert-jan on December 02, 2020, 19:50:14 PM
Wanneer weten we of onze koi in NL is? Krijgen we hier een email/update van?
Verschiet er niet van als die al in nl zijn mijn azukari bij arts en ants is ook al in nl zonder mede weten .
Is voor mij ook de laatste keer dat ik met die firma mee gedaan heb

Als ik zie hoeveel mensen er meegedaan hebben dan kan ik me voorstellen dat ze wat achterlopen met communiceren.
Volgens mij runnen ze die zaak met zijn tweeën? Snap dat je het vervelend vindt maar kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk voor ze is.

Nou volgens mij interesseert ze dat niet zo loop al vanaf 2019 achter mijn vis aan en als ik er zelf niet boven op zit had ik dr ook niks meer van gehoord .
Had van hun wel betere communicatie verwacht ook kwa het KHV verhaal  en de vervang vissen bij marujyu  nergens werd je bij betrokken

Perry

Dan moet je je onvrede bij koster neer leggen

Albert-jan

Quote from: Rob en tara koi on January 02, 2021, 08:58:55 AM
Quote from: Albert-jan on December 02, 2020, 19:50:14 PM
Wanneer weten we of onze koi in NL is? Krijgen we hier een email/update van?
Verschiet er niet van als die al in nl zijn mijn azukari bij arts en ants is ook al in nl zonder mede weten .
Is voor mij ook de laatste keer dat ik met die firma mee gedaan heb

Mee eens inderdaad. Het is meer handel krijg ik het idee dan klanten binding.
10m3 vijver met 9 koi.

Perry

Tuurlijk is het handel
Stefan zal zijn eten niet bij de voedselbank halen

Maar hij moet natuurlijk wel zorgen dat zijn klanten tevreden blijven dat zeker