News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Vijvertje

Started by Gerrit, July 06, 2020, 20:37:52 PM

Previous topic - Next topic

Gerrit

Als ik het hier zo zie heb ik een mini bakje.Maar ondanks alle wel bekende opstart problemen is het genieten niet minder.Alles draait nu zo'n 3 maanden en heeft al de nodige stress opgeleverd,gelukkig ken ik een paar mensen met ervaring in de buurt,die dan waarschijnlijk ook al gek worden van mijn vragen elke keer.Het afwerken is nog niet helemaal klaar en er zullen vast nog wel een paar probleempjes langs komen maar dat het opstarten niet even zomaar gaat was mij wel bekend.Sneup hier zo nu en dan rond voor wat info en inspiratie.Ben begonnen met tosai en die groeien als kool,dus doe toch dingen goed.Voor nu genieten we van ons bakje zoals het is en wie weet wat er in de toekomst nog komt.

Fredb

Ziet er mooi uit Gerrit!

Bas42

Ziet er heel netjes uit  :y:. En laat je niet gek maken door sommige vijvers hier. Er zal altijd baas boven baas zijn. In de koi wereld zijn we ook goed om elkaar helemaal gek te maken met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten. Veel pleziet met je vijver en welkom hier. Veel wijsheid en leesplezier gewenst.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Perry

Welkom ziet er netjes uit