KOICAVE, MUDPOND GAMES 2020

Started by Noodle, April 24, 2020, 18:22:47 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

LAATSTE KANS!
Vandaag de laatste dag om in te schrijven voor de unieke KoiCave Mudpond Games 2020. Uw deelnemer gaat komende week de mudpond al in! 👨‍🌾🐋🥳
Meer weten: info@koicave.nl of kijk op:
https://www.facebook.com/groups/540498383302510/
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Dennis

Helaas dit jaar niet,volgend jaar willen we ons huis wat uitbreiden,dus moet er gespaard worden,een boek kopen kan nog net ;)

Albert-jan

Net nog een email gestuurd, wil toch wel graag meedoen lijkt me erg leuk, dus hopelijk nog op tijd   ;)  Heb me oog laten vallen op een showa
10m3 vijver met 9 koi.

Perry

Hoop wel dat je je oog er nog terug in krijgt  :o
Welke heb je op het oog  :)

Albert-jan

10m3 vijver met 9 koi.

Perry


Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Albert-jan

Enig idee of er tussendoor ook nog updates komen van de koi, of is het gewoon wachten tot oktober?
10m3 vijver met 9 koi.

Noodle

Quote from: Albert-jan on July 18, 2020, 21:09:27 PM
Enig idee of er tussendoor ook nog updates komen van de koi, of is het gewoon wachten tot oktober?

Hooi,

Er zal in augustus vast wel een update komen met info over hoe de mudpond draait en of de kweker tevreden is.
De vissen zullen logischerwijs moeilijk of niet te zien zijn....spannend!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Albert-jan

Ja spannend is het zeker, bedankt voor de info.
10m3 vijver met 9 koi.

Albert-jan

Vinden jullie het ook zo spannend om de resultaten te zien straks??

Kan niet meer wachten  O:-)
10m3 vijver met 9 koi.

Perry


Noodle

Stefan zit in Japan, komt volgende week uit verplichte quarantaine daar en zal dan op jacht gaan.
Marujyu wacht met de ikeage zodat er uitgebreid verslag gemaakt kan worden van de oogst van de Mudpond Games.
Dus ik verwacht dat over ca. 2 weken de oogst zal plaatsvinden.

De groei staat voor mij niet op de eerste plaats en zal naar verwachting tussen de 15 en 20 cm liggen.
De kwaliteit van huid en kleur staat voorop!
Ik wens iedereen alvast toe dat er toppertjes boven water zullen komen.  :y:
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Thanks Stefan. Gaaf dat we een uitgebreid verslag tegemoet kunnen zien. Krijgen we toch nog wat beleving mee van zo'n ikeage. Ik neem aan dat dit zowel voor de eerste lichting als 2e lichting van toepassing is?
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V