Red Label Koichallenge Café.

Started by Noodle, February 25, 2019, 14:22:17 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Een Café voor iedereen die iets kwijt wil over deze Koichallenge.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

ff een vraagje; in de nieuwsbrief van maart staat dat voor 15 April een update ingeleverd moet worden inclusief twee fotos van de vis in blauwe bak. Dan heb ik hoogstwaarschijnlijk de kap nog op de vijver liggen. Kan de update ook later, of is het dan gewoon pech? :)

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Fredb

Jawel, maar als ik die open doe loopt het water er uit

Perry


Fredb

je wordt gewoon aan alle kanten tegen gewerkt. Het is gewoon competitie vervalsing....... Nee, de mensen die hem in de vijver houden hebben net zoveel kans.... Maar wel ff midden in de winter je kap er af halen voor een foto :-\

Perry

Je lijkt wel een anti Ajax supporter  :o

Bas42

Ja Fred daar heb je wel een sterk argument ....
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

Quote from: Perry on March 15, 2019, 19:51:03 PM
Je lijkt wel een anti Ajax supporter  :o
Dat gaat wel ver hoor.  :o  Maar bewust niet met de Kohaku challenge meegedaan. Dat doe je niet als fan van Heracles 8)

Fredb

Quote from: Bas42 on March 15, 2019, 19:51:47 PM
Ja Fred daar heb je wel een sterk argument ....

Ik hoop dat daar een uitzondering voor komt. En anders blijf ik gewoon voor spek en bonen mee doen. Ik snap ook wel dat ze ergens een punt moeten stellen

Perry

Kappies kunnen er bijna van af verwacht ik 8)

Bas42

Wil toch echt nog een paar weekjes wachten. Begin of half april.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Fredb

afhankelijk van het seizoen, gaat ie er bij mij begin mei af

Perry

Seizoen begint vroeg dit jaar ik voel het

Fredb

inderdaad. Maar dat de kap er af gaat laat ik van de lange termijn temperatuur afhangen. En niet van de eerste bloeiende krokus.