News:

Welkom in de Koicave!

Main Menu

Kobayashi Shiro Utsuri

Started by Noodle, February 23, 2019, 14:10:18 PM

Previous topic - Next topic

Noodle

Deze Shiro Utsuri gekweekt door Marusen Kobayashi Koifarm komt uit de selectie van een opgroeiwedstrijd.
Daar waren in april 2018 160 koi voor beschikbaar. Nadat de deelnemers hier 89 koi uit hadden geselecteerd is deze als nummertje 90 en niet-deelnemer naar mijn opgroeibak verhuisd.
Gewoon een koi waar mijn oog op gevallen was in de hoop hier een mooie voor in de vijver aan over te houden.
Eerste foto is de koi op de selectiedag, tweede foto eind juni 2018 op 31 cm en de derde foto vandaag op 41 cm.  :)

Belangrijk daarbij te weten is dat de koi nog steeds in de opgroeibak verblijft maar wel op slechts 14-15 graden.

Groet, Stefan
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

Dit word ook een hele mooie shiro. Mijn shiro uit de challange groeit niet echt. Zal de vis deze foto nog is laten zien om hem wat aan te sporen.
Als straks het zwart wat sterker door komt is dit een plaatje

Noodle

Dan meteen maar even de foto van afgelopen 23 februari, 40cm.

Tevreden!
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Mooie ontwikkeling. Qua lengte niet super maar het sumi begint er mooi op te komen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

nico1012

ziet er erg goed uit. Hoop dat het zwart nog wat dikker word en wat mooier afgewerkt dan is het een plaatje

Croesmaster

Zoals Bas zegt, qua groei wellicht niet spectaculair maar wel qua patroon / sumi. Mooi patroon geworden.  :y:

BarryVab

Heel anders dan koicave shiro utsuri 1
Deze lijkt breder te worden of is daar nog niets van te zeggen