2 shiro utsuri - omosako

Started by Tijnc, July 24, 2021, 15:44:58 PM

Previous topic - Next topic

Tijnc

Vandaag 2 shiro utsuri tosai opgehaald van omosako om in de opgroeibak te volgen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden :D
Shiro nummer 1 is ongeveer 24/25cm
Shiro nummer 2 is ongeveer 29/30cm

Laat jullie mening maar horen!

Perry

Had je moeite met kiezen en ze beide maar genomen  :D

Denk prima visjes en lastig kiezen welke beter zou zijn

Fredb

mooie vissen. De tweede lijkt mij de beter vis. De eerste lijkt een korte kop te hebben. Als ze groter worden is dat een nadeel

Tijnc

Quote from: Perry on July 25, 2021, 17:21:08 PM
Had je moeite met kiezen en ze beide maar genomen  :D

Denk prima visjes en lastig kiezen welke beter zou zijn
Nummer 1 was eerst aangekocht en zag daarna nummer 2 en toen begon het toch te kriebelen om deze ook op te laten groeien en kijken welke nu over zeg een half jaar of jaar de mooiste is. En voor het geld hoefde ik ze zeker niet te laten zitten hebben me samen 145,- gekost :)
Quote from: Fredb on July 25, 2021, 19:46:48 PM
mooie vissen. De tweede lijkt mij de beter vis. De eerste lijkt een korte kop te hebben. Als ze groter worden is dat een nadeel

de 2e vis was ook de ietsje duurdere van de 2 maar vond vooral het onderliggende patroon bij nummer 1 mooi alleen wie weet hoe ze er over een jaar uit zullen zien.

Bas42

Huidkwaliteit is goed zo te zien. Zijn nog jonge vissen dus volop ontwikkeling. Ben heel benieuwd hoe het sumi gaat opkomen .... Verwacht idd meet lengtegroei van koi 2. leuk leerproject en vraagt om een update tzt.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Tijnc

Quote from: Bas42 on July 26, 2021, 15:47:19 PM
Huidkwaliteit is goed zo te zien. Zijn nog jonge vissen dus volop ontwikkeling. Ben heel benieuwd hoe het sumi gaat opkomen .... Verwacht idd meet lengtegroei van koi 2. leuk leerproject en vraagt om een update tzt.
Zie bij beide vissen nog veel sumi klaar liggen en ben hier zelf dus ook echt heel benieuwd naar hoe dat nu precies gaat ontwikkelen. Koi 2 is ook vooral gekozen ivm bouw/lengte. En de update gaat er zeker komen ;)