KoiCave Koi Games 2021 editie 1, Go-sanke Isa en Dainichi.

Started by Noodle, November 25, 2020, 07:17:01 AM

Previous topic - Next topic

Madinees

Quote from: Noodle on December 06, 2020, 18:10:26 PM
Hoi Madinees, ik praat voor mijn beurt maar op zeer korte termijn komt koi games part 2 online. Misschien zitten daar wel karashi in.... 8) :)

8) Ik moet al gaan denken aan een nieuwe vijver graven denk ik. Mijn gedachtengoed van 1 vis per 2m3 heb ik maar laten varen.

Madinees

Quote from: Perry on December 06, 2020, 20:41:12 PM
Heb nu 9 Koi van rond de 45 (gok ik) op ongeveer 4 kub
Durf niet te zeggen wat er nog bij kan

Veel verversen ;-)

Dennis

Ik doe niet mee,zit hier nu met 6 vissen rond de 40 cm op 3m3,volgend jaar eerst  wat ruimte maken.Anders had ik zeker mee gedaan.

Perry

Quote from: Madinees on December 06, 2020, 21:15:23 PM
Quote from: Perry on December 06, 2020, 20:41:12 PM
Heb nu 9 Koi van rond de 45 (gok ik) op ongeveer 4 kub
Durf niet te zeggen wat er nog bij kan

Veel verversen ;-)

Nog meer  ;D

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Arco

Het is geen geld voor 4 visjes.
Heb hier al 4 vissen binnen zwemmen, anders had ik zeker meegedaan.
Hopelijk rond april ofzo nog eens zo actie want dan is de binnen bak weer leeg.
Vijver: 38.000l filter: Oase Proficlear

Bas42

Dat zijn ook mijn overwegingen. Prachtige actie waarbij toch hele leuke koi bereikbaar worden voor elke portemonee. Las de laatste tijd regelmatig berichten op de app en facebook dat het in de cae alleen maar over hele dure vissen zou gaan. Mooi voorbeeld dat dat dus niet het geval is. Maar je moet wel de ruimte hebben in je vijver om 4 vissen bij te kunnen plaatsen. Laat geen vissen opgroeien in mijn q-bak om ze vervolgens te moeten verkopen en met een beetje pech te blijven zitten met de mindere vissen.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Noodle

KOI GAMES editie 1.

Nog niet overtuigd van de kwaliteit omdat het zo voordelig is? Dit is simpelweg waar KoiCave in samenwerking met haar vrienden voor staat.
Voordeel voor de hobbyist. Een setje koi als in de filmpjes kost slechts €160,- (ja echt waar!)

Vandaag komt de eerste lichting van deze koi aan in NL. Meedoen kan ook nog in het nieuwe jaar maar wil je 100% zeker zijn van je deelname schrijf dan als koicaver in via info@koicave.nl
De volgende update zal vrijdag zijn in de LIVE uitzending van Arts & Ants.

https://www.youtube.com/watch?v=fh8Bo6GoWbk&feature=youtu.be
Vrijdag 11 dec 20:00 extra live uitzending!
Tijdens de uitzending zullen we de koi presenteren van de
KOI GAMES.
Daarnaast zal ik uitleggen hoe de KOI GAMES in zijn werk gaat.
Stel je vraag tijdens de live uitzending en ik zal ze allemaal beantwoorden.
KLIK op de bovenstaande link om de uitzending te volgen!


https://youtu.be/GY4zYb0udnE
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

nico1012

heb me op de valreep 31 Dec ook nog ingeschreven.

Heb er zin in

nico1012

kan aan mij mij liggen omdat ik graag naar showa kijk maar ik vind de showa's veel mooier dan de Kohaku's die erbij zitten in de setjes die tot nu toe gedeeld zijn 1 t/m 27
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Groeten
Nico

Noodle

EERSTE KOIGAMES NEDERLAND UITVERKOCHT!

De premiere van koi Games Nederland is nu al een doorslaand succes geworden! We wilden tot maximaal 150 deelnemers gaan, 'dat gaan we nooit halen' werd gedacht. Vandaag hebben we besloten de inschrijving te stoppen op 165 sets koi, dit wil zeggen 660 deelnemende koi aan de 1e KoiCave Koi Games!
Te laat met inschrijven? Lees aub verder.

MEER KOIGAMES!
Zorg dat je niet weer te laat bent en schrijf in voor onze 2 andere edities van de KoiCave Koi Games.
Koi Games #2, ism Koi Maas en Waal met unieke Black Diamond Dainichi koi.
KoiGames #3, ism Koicentrum Sneek en AquaMaster koifood met HQ Karashigoi van Yagenji.

Alle info en inschrijven door te mailen naar info@koicave.nl
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Perry


Bas42

Quote from: Perry on February 05, 2021, 17:06:11 PM
Dat heeft de cave een mooie boost gegeven
Dat kun je stellen. Dat zijn meer dan 600 visjes .... Niet normaal.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

nico1012

de eerste sets zijn een tijdje geleden al binnen gekomen. Is er al meer bekend over de volgende sets.
Begin Februari zou er toch meer informatie vrij komen over de nieuwe set visjes.

ben namelijk heel erg benieuwd