Matsue Yondan Maruten Kohaku van Stefan V.

Started by Stefan V, March 02, 2019, 19:25:56 PM

Previous topic - Next topic

Stefan V

Inderdaad de stapper!
Ik meen dat stefan een filmpje gemaakt heeft, mijn eigen filmpje is helaas mislukt. 😧


Noodle

Selectiefilmpje toegevoegd in de startpost.
Proficiat Stefan.  8)
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Stefan V

 :y: :y:
Tnx!
Op de video komt die veel beter over dan op de foto van de selectie.
Ik was gisteren blij verrast!  8)

Bas42

Ja op de filmpjes zie je de kwaliteit nog beter! Mooie koi Stefan, ga je veel plezier aan beleven. Nu nog een nieuw huis met koivijver en dan gaat het helemaal goed komen met die hobby van je.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Stefan V

Tekst bij aankoop volgens tjaard:

Maruten en Yondan in 1!

variëteit: Kohaku

Kweker: Iitsuka : Matsue Koifarm

bloedlijn: Sensuke Matsue

leeftijd: Tosai. geboren mei-juli 2018

Kwaliteit: HQ

Geslacht: NB  (75 procent kans op man)

Lengte: ca 30-33 cm.


Omschrijving: Maruten 4 staps kohaku speciaal voor klanten die van wat meer wit in het patroon houden, deze kohaku heeft een goede mooie witte huid en nog net een randje wit voor de staart en mooi maruzome kiwa en een patroon wat mooi rond wegloopt.

Stefan V

Nog even voor de duidelijkheid, deze is het dus geworden. Deze gaat hopelijk iedereen verbazen aan het einde van het seizoen   ;) 8)

Bas42

Yep blijft een vis met een opvallend patroon. Zoals Tjaard zegt zal het wit meer de overhand gaan krijgen als body toenemen. Ik blijf een zwak houden voor een maruten kohaku dis wel heel nieuwsgierig bij deze vis. Kan nog weleens verrassen en is ook een blikvanger in de vijver.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

WouterC

Ondanks dat ik persoonlijk (aan de hand van deze beelden) voor de andere zou kiezen, is dit een heel interessant visje om te volgen. Kan een echte blikvanger worden.

Succes  :y:

Stefan V

Kwa bouw ben ik het zeker met je eens wouterC.
Maar ik was verliefd op het patroon van de maruten en in het echt deden ze kwa huidkwaliteit niet voor elkaar onder naar mijn inzien.  :)

Perry

Wat koste die andere die afgevallen is
En hoe was die in de bowl

Weet iemand dat nog ik had niet mee gekeken

Noodle

Quote from: Perry on March 12, 2019, 15:05:42 PM
Wat koste die andere die afgevallen is
En hoe was die in de bowl

Weet iemand dat nog ik had niet mee gekeken

Die is verkocht zover ik weet.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

WouterC

Quote from: Stefan V on March 12, 2019, 15:01:06 PM
Kwa bouw ben ik het zeker met je eens wouterC.
Maar ik was verliefd op het patroon van de maruten en in het echt deden ze kwa huidkwaliteit niet voor elkaar onder naar mijn inzien.  :)

Kan ik begrijpen en daarom ook zeker geen verkeerde keuze. Is maar net waar je meer waarde aan hecht of wat je op dat moment zoekt.

Stefan V

Vandaag is mijn kohaku ook even op de foto gegaan. De vis verblijft bij Perry in zijn nieuwe opgroeibak. Super voor gezorgd!

Ik ben blij met de body ontwikkeling! Helaas lijkt er wat secundair hi op de rechter kieuwdeksel te ontstaan, even afwachten....

Wat vinden jullie ervan?

kelvin

Tjah secundair hi... komt vaker voor als je tosai koopt. Ik vraag me vaak af of de kweker dit heeft weggesneden.
Voor de rest vind ik het echt een prachtvis, goed body gemaakt ook!

Stefan V

Tnx!
Dat zullen we nooit weten  :)
Maar ben in ieder geval erg blij met de body!