Ongelezen berichten knop

Started by Rob en tara koi, March 13, 2019, 13:53:34 PM

Previous topic - Next topic

Rob en tara koi

Zit er ook ergens een knop dat je alle ongelezen berichten kunt lezen die je zelf nog niet gezien of gelezen hebt ?
Nu moet ik dat iedere keer per blok bekijken

Ruud


WouterC

Gelukkig ben ik niet meer de enige die hem in eerste instantie niet kon vinden  :P

Rob en tara koi

Waar zien jullie die staan dan want ik zie hem helaas niet

M@rk

Op mijn telefoon zijn het 2 envelopjes.

M@rk


Rob en tara koi

Nee ik heb alleen een poppetje met een plusje erbij dan kan je je zelf aanmelden en 2 tekst ballonnen maar dan ga je naar prive berichten

Noodle

Quote from: Rob en tara koi on March 13, 2019, 18:47:03 PM
Nee ik heb alleen een poppetje met een plusje erbij dan kan je je zelf aanmelden en 2 tekst ballonnen maar dan ga je naar prive berichten

Hoi Rob,

Als je ingelogd bent en je klikt daarna op dat poppetje met die + dan ben je er als het goed is.
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

WouterC

Ik had eerst ook niet in de gaten dat dit voor ongelezen berichten was, er stond iedere keer maar 1 bericht. Als je dat ook hebt moet je op dat oogje met die streep er doorheen klikken. Dan zie je alle ongelezen berichten als het goed is.

Rob en tara koi

Ben er nu achter als ik mijn tel een kwartslag draai dat ik dan wel ongelezen berichten zie staan