KKW Mukashi Ogon Challenge 2019, Rinikoi.

Started by Rinikoi, April 16, 2019, 17:13:17 PM

Previous topic - Next topic

Rinikoi

Hier zijn die van ons..  Bij de grotere vind ik de bouw wat minder.. De body valt een  klein beetje naar binnen aan de achterkant van het visje. Had dit bij Tjaard niet gezien. Ben benieuwd of het nog bij trekt, maar ik heb er een hard hoofd in. De huid is wel heel goed.
Bij de kleinere is de huid erg goed en de lichaamsbouw is ook niet verkeerd. Ben benieuwd.? Ze zijn iniedergeval al erg tam.

Noodle

Mooi hoor Rini.
Superglans en de schubben er mooi allemaal netjes in.

Ze lijken even groot, heb je de lengtes van Tjaard meegekregen?
KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Rinikoi


Perry


Rinikoi

De grootste van de 2 even opgemeten. Van 24,5 naar 28 cm. Deze zit gewoon in de vijver. Het gaat de goede kant op

Perry

Netjes 👍🏻

Geen idee of ze hier al gegroeid zijn.

Rinikoi

In de vijver heeft deze op 5 maanden 19 cm erbij gepakt.

Noodle

KoiCave KOI EVENT 2021! WWW.KOICAVE.NL
Vijver 24 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp, custom Red Label Big Trickle filter, Purusaqua Ozon installatie, opgroeibak 2500 liter met Red Label 20/25 Basic drumfilter, Superbead small, Secoh luchtpompen

Bas42

Nette groei. Mooi resultaat. Ben benieuwd waar deze karashi's uiteindelijk naar toe gaan qua afmetingen. Bij mij blijft hij/zij de winter nog verwarmd zitten.
Adviseur AK
Matsue KoiCave Cup 2019, Red Label Koichallenge 2018/2019
Vijver 25 m3 met Combifilter Red Label 30/35, 2x 20.000 ANP pomp,  opgroeibak/q-bak 2000 liter

Pat

Van een lelijk eendje, een mooi zwaantje geworden  :y:
Toch een van de betere in mijn ogen.

Grt,

Pat

Rinikoi

Bedankt voor het compliment! De koi heeft inderdaad een positieve ontwikkeling meegemaakt en wordt in mijn ogen steeds beter..